Home | COVID-19

COVID-19

Halverwege mei hebben wij onze zorg weer opgestart en inmiddels zijn wij bijna weer op ons oude niveau. De wachttijden zijn op dit moment iets langer dan u van ons gewend bent, maar wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen. De veiligheid van onze patiënten en medewerkers staan voorop. Daarom hebben wij ter plaatste diverse maatregelen genomen om de zorg zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen. Wij willen u vragen om deze maatregelen in acht te nemen.

Kom alleen als u een afspraak heeft
Wij verzoeken u om niet naar onze kliniek te komen, tenzij u een afspraak gepland heeft staan.

Kom alleen en niet te vroeg
U komt in principe alleen, uw begeleider kan buiten de kliniek wachten. Indien u echt begeleiding binnen het pand nodig heeft, gaat de begeleider niet mee de spreekkamer in. Om het aantal patiënten dat in onze panden aanwezig is te kunnen beheersen, vragen wij u om kort van tevoren te komen, maar wel op tijd. Indien u te laat komt kan de afspraak helaas niet doorgaan.

Hygiëne en afstand houden
U dient uw handen voor én na een bezoek aan Jan van Goyen te desinfecteren. Hiervoor staan bij alle in- en uitgangen desinfectiemateriaal. We proberen afspraken zo te plannen dat de 1,5 m afstand geborgd kan worden. We vragen u hier zelf ook op te letten en de instructies van de gastvrouw/-heer te volgen.

Klachten? Neem contact met ons op!
Wanneer u koorts of klachten heeft zoals hoesten, kortademigheid of een verkoudheid kan de afspraak helaas niet plaatsvinden en kijken we samen naar de mogelijkheden voor het plannen van een nieuwe afspraak. U kunt ons bereiken op 020-305 58 00. Aan de deur wordt nog een keer gevraagd of u klachten heeft.

Bestaande en nieuwe afspraken
Is uw afspraak eerder al geannuleerd en heeft u nog geen nieuwe afspraak? Onze medewerkers nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een nieuwe afspraak te maken. Let op: met name op de poli oogheelkundige is de achterstand groot. De patiëntafspraken worden geprioriteerd op basis van urgentie. Het kan dus iets langer duren voordat u ingepland kan worden. Wij vragen hiervoor om uw begrip.
Waar mogelijk worden afspraken nog zoveel mogelijk telefonisch/digitaal gehouden.

Heeft u vragen?
Neemt u dan contact op met onze medewerkers via: 020-305 58 00.

KEURMERK