Bij Jan van Goyen zijn we continu bezig onze kwaliteit van zorg te verbeteren. Dit doen we onder andere door patiënten te vragen hoe ze onze zorg hebben ervaringen door middel van een patiënttevredenheidsonderzoek.
8,5 voor totaalindruk van MC Jan van Goyen
De patiënten hebben de vragenlijst ingevuld en gaven een 8,5 voor hun totaalindruk van MC Jan van Goyen. Een mooi compliment aan de medewerkers van MC Jan van Goyen. Patiënten geven aan voor Jan van Goyen te kiezen vanwege de korte wachttijden en de deskundigheid van onze artsen. De medische deskundigheid van de artsen wordt beoordeeld met een 8.9.
Aandachtspunten
De informatievoorziening rondom de behandeling, de vriendelijkheid bij ontvangst en aan de telefoon en de telefonische bereikbaarheid zijn aandachtspunten. Hier zijn verbeteracties voor uitgezet.
De resultaten van het patiënttevredenheidsonderzoek worden periodiek aan het management gerapporteerd en besproken in de werkoverleggen. Zo blijven we continu verbeteren.