Home | Verwijzers

Verwijzers

Hoe legt u contact?


Bent u huisarts of een andere doorverwijzer? Op deze pagina vindt u de belangrijkste informatie over de bereikbaarheid en contactmogelijkheden.

Voor u als verwijzer is het goed om te weten dat wij per polikliniek een eigen verwijzerslijn hebben ingericht waardoor u ons snel kunt bereiken en direct de juiste afdeling aan de telefoon krijgt. Hieronder vindt u de telefoonnummers per polikliniek:

Algemeen020 3055 800
Dermatologie020 3055 864
Gynaecologie020 3055 846
Interne geneeskunde020 3055 885
KNO020 3055 826
OK-planning020 3055 824
Oogheelkunde020 3055 807
Orthopedie020 3055 857
Pijnbestrijding020 3055 823
Plastische chirurgie020 3055 861
Proctologie020 3055 844
Radiologie020 3055 870

U vindt de wachttijden van de verschillende poliklinieken hier.

Kosten en verzekeringen


Medisch Centrum Jan van Goyen werkt samen met het OLVG en heeft met alle zorgverzekeraars afspraken. De vergoeding is al volgt geregeld:

Declaraties van Zilveren Kruis/Achmea en alle onder Zilveren Kruis vallende merken zoals: FBTO, Interpolis, Avero/Achmea, Inshared en OZF gaan via het MC Jan van Goyen;
Declaraties van alle overige zorgverzekeraars gaan via het OLVG. De contractsafspraken die het medisch centrum met deze verzekeraars heeft maken deel uit van de afspraken tussen het OLVG en deze verzekeraars.

Zorgdomein en Edifact


Om het verwijsproces voor u te ondersteunen en zorgtrajecten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, werkt MC Jan van Goyen met de digitale verwijs- en aanvraagapplicatie ZorgDomein. Met ZorgDomein kunt u uw patiënt aanmelden en de verwijsbrief digitaal verzenden. In ZorgDomein vindt u een overzicht met verwijsindicaties. De verwijsapplicatie ZorgDomein ondersteunt u als huisarts in doorverwijzen naar vervolgzorg.

KEURMERK

Coronavirus: belangrijke informatie!

Gezien de ontwikkelingen in de zorg en het oplopen van wachttijden voor patiënten zal Medisch Centrum Jan van Goyen vanaf 13 mei de poliklinische zorg deels weer opstarten. Dit is een richtdatum, per dag beoordelen wij of en hoe wij onze zorg kunnen continueren. Let op: door het coronavirus zijn er achterstanden opgelopen en zijn de wachttijden nu niet accuraat aan te geven. Afspraken worden gepland op prioriteit, het kan dus iets langer duren voordat u ingepland kan worden. Wij vragen hiervoor om uw begrip.

Uw bezoek aan Medisch Centrum Jan van Goyen

De gezondheid van onze patiënten en medewerkers staat bij Medisch Centrum Jan van Goyen voorop. Daarom volgen we het advies van RIVM over COVID-19 en passen we onze werkwijze hierop aan.

Neem contact met ons op voor het maken van een nieuwe afspraak indien u een van onderstaande vragen met ja beantwoordt:

  1. Heeft u de afgelopen 48 uur koorts gehad zonder duidelijke oorzaak?
  2. Heeft u de afgelopen 48 uur klachten zoals kortademigheid, hoesten, keelpijn, neusverkouden, diarree en/of algehele malaise gehad?
  3. Heeft u een huisgenoot (partner, ouder, kind, vriend/vriendin) die op dit moment in thuisisolatie zit met bewezen corona of verdenking op corona?

Welke maatregelen zijn er genomen?

  • Waar mogelijk worden afspraken nog zoveel mogelijk telefonisch/digitaal gehouden.
  • We proberen afspraken zo te plannen dat de 1,5 m afstand geborgd kan worden. We vragen u hier zelf ook op te letten.
  • Wij verzoeken u om alleen naar uw afspraak te komen. Als het toch noodzakelijk is dan vragen wij u om slechts één begeleider mee te nemen en geen kinderen. Wij verzoeken uw begeleider vriendelijk om tijdens uw afspraak niet in de wachtkamer plaats te nemen, maar bijvoorbeeld buiten of in de auto.
  • Om het aantal patiënten dat in onze panden aanwezig is te kunnen beheersen, vragen wij u om kort van tevoren te komen, maar wel op tijd. Indien u te laat komt kan de afspraak helaas niet doorgaan.
  • U dient uw handen voor én na een bezoek aan Jan van Goyen te desinfecteren. Hiervoor staan bij alle in- en uitgangen desinfectiemateriaal.

Heeft u vragen?
Neem dan contact op met onze medewerkers via 020 3055 800.

For English click here